de bruiloft - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu de bruiloft - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu

de bruiloft

Blijf op de hoogte en volg Maud

21 Oktober 2012 | Australië, Adelaide

Eindelijk dan is het zo ver. De grote dag is daar.
Het is prachtig weer.We moesten vroeg op .Christian bracht Yvon en mij naar de kapper,.
En toen we terug kwamen, kwam de fotograaf.En vanaf dat moment hebben we het maar over ons heen laten komen want het was veel, heel veel. Het was prachtig en niets is aan het toeval overgelaten.Tot in de puntjes georganiseerd.Dank Dino June en Katrina.Echt, aan alles is gedacht.
Het is een heel raar gevoel dat je op de bruiloft van je oudste zoon bent en je hebt er bijna niet aan bijgedragen.
Om half drie kwamen we bij de kerk aan en daar stonden Joke Theo Klaas en Diana al op ons te wachten.Ook dat voelt zo raar. Zit je in Australie en daar is dan allemaal familie uit Holland…
In de kapel speelde een harpist. Pachabel. En daar kwam Katrina met Dino.
Tja dan staan ze daar , dan moet je toch wel slikken.De pastoor was geweldig.
De plechtigheid duurde ongeveer een half uurtje.Heel mooi,ontspannen en niet traditioneel.
Na de plechtigheid werden er foto’s gemaakt. Heel veel foto’s.
De botanic garden is een prachtige locatie.Het is lente hier en alles staat er mooi bij. Het is mooi groen.Na de foto’s was er champange en om 19 uur gingen we het restaurant binnen voor het diner.
Ook dat was in een woord geweldig.. strak georganiseerd met speeches tussen de gangen door .Prachtig gesproken door Hein en Dino. Een hele mooie toespraak van David en natuurlijk van Christian. En als klap op de vuurpijl een dia-presentatie van Lars en Martijn over het “ruige verleden “ van Christian. Tot grote hilariteit van alle gasten. Want daar zagen ze een kant van hem die ze nog niet kenden.Wat ben ik blij dat ik alles heb gefilmd.Voor de thuisblijvers en natuurlijk de opa’s.
En voor ons zelf natuurlijk want er gebeurt zoveel zo’n dag.
Om half twaaf was het afgelopen en wij uit Holland zorgden voor de afsluiting. Op een plaat van de Chintaler werd de polonaise gelopen.En na een paar vreemde blikken sloot toch bijna iedereen aan.
Wat een dag. Zondag doen we het nog eens dunnetjes over met alle mensen uit Holland. Dino en June Hebben een grote BBQ
Zondag
De BBQ was een succes.Wat hebben ze er werk van gemaakt.Dino en June ,Holly en Chris. Alles was even lekker.Na de eerste gang werden nog wat cadeaus gegeven.Brieven uit Holland die wij hadden meegenomen.een speciale brief van Opa Oijen en een video boodschap van de andere opa.
Nu gaan we ons voorbereiden op de rest van de vakantie. Voor Hans wordt het spannend. Hij vertrekt morgen.Yvonne verhuist morgen naar Christian en blijft daar tot zaterdag.Wij zoeken onze spullen bijelkaar en vertrekken morgen naar de camping bij Christian in de buurt. Als het goed is treffen we daar Joke en theo nog even. Wordt vervolgd

• 21 Oktober 2012 - 16:39

Wim En Jacqueline:

Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles zo goed is verlopen. Een dag om nooit te vergeten... Groeten, Wim en Jacqueline.

• 21 Oktober 2012 - 16:39

Wim En Jacqueline:

• 22 Oktober 2012 - 02:03

Jos En Ben:

Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. De foto's zijn geweldig mooi.Super

groeten Jos en Ben.

• 23 Oktober 2012 - 23:31

Jan En Elly:

Ziet er heel goed uit allemaal, Fijn dat alles zo goed verlopen is. Ook heel mooie foto's Geeft een beetje indruk van de dag.
    Nu maar genieten van een fijne vakantie. We verheugen ons al op jullie verhalen.
    Groetjes, Jan en Elly.