De Camping - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu De Camping - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu

De Camping

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Oktober 2012 | Australië, Adelaide

De dag na de Holland BBQ is erg druk.
Christian moet Lars en Martijn naar het vliegveld brengen. Daarna ging hij met Hans de Wicked Van ophalen . Hans ging met Katrina oefenen met rijden en shoppen. Christian ging Yvonne verhuizen naar zijn huis. Wij ruimden de boel op, de caravan in en vervolgens bracht Dino ons naar de Camping. Wat een prachtige caravan en wat een luxe.
We stonden nog maar net of we kregen nieuwe buren. Joke en Theo.
Zij blijven 2 dagen hier en trekken dan door. We hebben de BBQ aangezet en hadden een gezellige avond.Toen we klaar waren en aan de wijn zaten kregen we bezoek van een possum. Zie foto
De dag erna was Theo Jarig en we werden uitgenodigd bij Christian om dat te vieren.
Super gezellig, weer een BBQ met veel vlees en heerlijke salades en veel wijn en bubbels. En als toetje een verassing van Katrina en Yvonne, n.l. een versierde cake met kaarsjes voor Theo.
Moe en voldaan naar bed.
Vandaag zijn we met z’n allen (ook Joke en Theo) naar Victor Harbor gereden. Wij zijn over de getty naar Granite Island gelopen en een wandeling gemaakt. Daarna hebben de Bluff beklommen. Prachtig. Hans heeft dit een paar dagen ook gedaan. Was niet zo heel warm. Fish and chips gegeten, nog even naar de pub en daarna afscheid genomen van Joke en Theo.
Morgen even een rustdag. Dan hebben we tijd om alles te verwerken, want het zijn vele indrukken.
Donderdag. Vandaag uitgeslapen .
Naar het shoppingcenter Marion gelopen. Ongeveer 20 min. Een echt ongelooflijk groot winkelcentrum.
Veel kledingzaken , 3 supermarkten ,restaurantjes, bioscopen(wel 24 ) en heel veel meer.
Een paar uur gelopen en nog niet alles gezien.
‘Savonds bij Christian en Katrina gaan eten. Christian heeft gekookt.Wij eten zijn “famous risotto with pumpkin ” Vanmiddag al een salade met pompoen gegeten, Wist niet dat dat zo lekker was.

• 25 Oktober 2012 - 10:03

Dymph Van Ommen:

Nou nu maar eerst weer lekker tot rust komen. Reizen klaas en Diana apart? Ik mis ze in dit verhaal.
    Veel plezier nog.

• 25 Oktober 2012 - 10:06

Gertie:

Hey Maud en Hein.

Zo te lezen amuseren jullie je heel goed. Het kan allemaal niet op. Eten ,drinken, bbq's. Hele fijne dagen die je meemaakt. Dat zal straks weer afkicken worden als jullie in dit kikkerlandje terug komen.
    Nog heel veel plezier.
    Gr Bonnie en Gertie.

• 25 Oktober 2012 - 10:43

Ben!!!:

Hee jongelui ik hoor dat jullie het daar geweldig hebben,en zo hoort het ook.
    Maar let wel op je gewicht met al dat eten anders moet je nog bij betalen voor de extra kilo's voor de vlucht hihihi!!!

Nog veel plezier Ben en Jos!!!

• 25 Oktober 2012 - 10:43

Ben!!!:

Hee jongelui ik hoor dat jullie het daar geweldig hebben,en zo hoort het ook.

Nog veel plezier Ben en Jos!!!

• 25 Oktober 2012 - 11:48

Susan:

hallo Hein en Maud

Dat leuke beestje is dus een possum.
    Schrok je niet Maud?
    Ben nieuwsgierig naar wat het voor een beestje is, ga het zodadelijk eens op internet zoeken.

Kreeg net een telefoontje van mijn dochter.
    Had ik je al verteld dat ze zwanger is?
    Ze is bijna 16 weken.
    Dus ik wordt volgend jaar april, Oma, leuk he!

Nog heel veel plezier en rust lekker uit vandaag, groetjes Susan