weekeind - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu weekeind - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu

weekeind

Blijf op de hoogte en volg Maud

28 Oktober 2012 | Australië, Adelaide

Vrijdag
Het slapen is vanaf het begin een probleem. Slaap pas tegen 5 uur in de ochtend.
Hein ligt om 21.30 in bed en slaapt aan een stuk door tot de volgende ochtend 9 uur.Dan worden we gewekt door de kakatoes.
Gelukkig is er NRG dus ben goed fit door de dag.
Wat langer in bed gelegen vandaag. Yvonne ,Katrina Christian en Dino hebben vanmorgen de Mount Lofy beklommen. 1,5 uur stijl berg op naar een mooi uitzichtpunt en daarna weer omlaag. Dit hebben we toch maar aan ons voorbij laten gaan.Maar volgende week moeten we eraan geloven.
Om 2 uur weer opgehaald door Christian voor een uitgebreide lunch bij Dino en June.Heerlijk. Wel een stuk gelopen na de lunch.
Op tijd weer naar huis want Yvonne moet zich gaan voorbereiden op haar back-pack tocht .
Morgen om 5 uur opstaan en dan wordt ze door Christian afgezet in de stad waar de reis begint.Eerst naar Kangaro island.2 kinderen zwervend door Australie….volgens mij heet dat proces “loslaten”.
Wij gaan vandaag naar Hahndorf.Een stad met veel Duitse invloeden.Zo is er een duits cafe waar Duits bier wordt gedronken en er zijn allerlei duitse producten verkrijgbaar.Je kunt ook allerlei producten proeven. Zeer gemütlich.Op de terugweg zijn we naar een winery gegaan waar we een antal heerlijke wijnen hebben geproefd.
Daarna terug naar de caravan want we moesten weer heel vroeg op de volgende dag.
6.15 uur ging de wekker.Op naar Murray river ongeveer 70 km naar het noorden.
We gingen voor cruise met ontijt aan boord maar het werd een uitgebreide lunch met lekkere wijn.
Een prachtige dag met veel zon en veel indrukken.

• 28 Oktober 2012 - 11:34

Dymph Van Ommen:

Ja echt loslaten. Gelukkig is er mobiele telefoon, facebook, watsapp enz.
    Vroeger moest het per brief en dat was toch wat anders.
    Onvergetelijk voor hun ontwikkeling. Veel plezier.
    Gr vanuit het thuisfront.
    Dymph

• 28 Oktober 2012 - 16:05

Susan:

Hoi Hein en Maud

Nou heb ik jullie dochter ook eens gezien op foto.
    Ik wist helemaal niet meer hoe ze eruit zag.
    Volgens mij heb ik haar alleen als babytje gezien.

Ja, loslaten maar, komt wel goed allemaal.
    Ook een hele mooie foto van jou met Hein samen.
    Maakt me wel eens een beetje weemoedig, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou, nog veel plezier jullie!

groetjes Susan

• 29 Oktober 2012 - 04:56

Ben En Jos:

hallo Hein en Maud,

Leuk al die foto's, zo te zien hebben jullie het wel naar je zin.
    Ja loslaten is een probleem, maar het went langzaam.

nog veel plezier,

Gr Jos en Ben

• 29 Oktober 2012 - 08:42

Gertie:

Hallo Maud en Hein.

Het ziet er allemaal goed uit. Wat een ervaring voor je 2 kids. Je moet maar denken
    met de oudste is het ook goed gekomen. Hoop alleen voor jou dat ze "geen leuke persoon
    tegenkomen".
    Wat een proeverij allemaal, eten bier voor Hein, wijn voor jou, het kan allemaal niet op.

Nog heel veel plezier.
    Gr Gertie

• 01 November 2012 - 11:13

Klaas En Diana:

Hallo luitjes,
    jullie amuseren zich ook goed zo te lezen. Wij zijn nu ter hoogte van Brisbane en hebben inmiddels bijna 3000 km gevreten. Heel veel indrukken opgedaan. We genieten iedere dag en liggen vroeg in bed en vroeg weer op. Morgen chillen aan de kust Surfers Paradise.
    Groetjes aan de nieuwe famile in Australie.
    Big Hug van Klaas en Diana.
    ps. de groeten van pap deze heb ik gisteren gebeld. Het gaat goed met hem.