wachten en nog eens wachten - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu wachten en nog eens wachten - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu

wachten en nog eens wachten

Blijf op de hoogte en volg Maud

15 Oktober 2012 | Australië, Adelaide

Zaterdag zijn we opgehaald door Armand. Hij brengt ons naar Schiphol. Ging perfect we waren er zo. Ook op schiphol liep alles gesmeerd.Nou dat is nog eens geluk hebben. Lekker gegeten daar en afscheid genomen van Armand.Eenmaal in het vliegtuig zaten we ook nog op een goede plek. Waarom duurde het zo lang...De motoren draaide op volle toeren maar er gebeurde niks. We kregen te horen dat er iets defect was en we moesten terug om dat te repareren,zou ingeveer anderhalf uur duren.Al met al duurde het 4 uur , en het werd wel heel warm in het vliegtuig. We moesten eruit want het vliegtuig zou worden gerepareerd en de dag er na zouden we verder vliegen. Alle bagage kon in het vliegtuig blijven. 400 man moesten eruit en weerin de rij want we moesten allemaal naar een hotel. Lang wachten in de rij. Daarna moesten we naar buiten. Het was inmiddels al 3 uur 'snachts en we moesten wachten op een busje om ons naar het hotel te brengen. Koud regen,honger en het duurde lang. Uiteindelijk een taxi genomen en naar het hotel.Het leek wel een hilton hotel, prachtig. Lekker douchen wijntje en heerlijk geslapen. Volgende ochtend begon het circus weer opnieuw. Gelukkig hebben we toch een nieuw vliegtuig gekregen en de rest ging voorspoedig.Eenmaal aangekomen in kuala lumpur konden we kiezen ,of naar een hotel of in de golden lounche ruimte,Want we moesten weer 12 uur wachten op het vliegtuig. We hebben voor het laatste gekozen. Tjonge wat een luxe en alles gratis. Lekker geslapen in de relax ruimte daarna gedouched en gegeten.Dat is dan het positieve ervan.Morgen is het eindelijk zover. Op naar Christian en Katrina.maar we vliegen dit keer wel business class, tjonge het kan niet op.Maar dit was alleen voor ons viertjes we hebben echt geluk gehad.
wordt vervolgd...

• 15 Oktober 2012 - 12:45

Christian & Katrina:

Wow business class. Echt super maar erg jammer dat jullie nu een dag minder lang in Australie kunnen zijn. Nog maar 11 uurtjes en dan zien we jullie. We kunnen niet wachten! Hopelijk gaat de vlucht erg voorspoedig.

X
    C&K

• 15 Oktober 2012 - 13:09

Susan:

dat noem ik nog eens geluk bij een ongeluk!

Hele goeie reis verder, groetjes susan

• 15 Oktober 2012 - 13:31

Gertie:

Nou nou, wat een pech. Maar al met al ook wel beetje geluk. Ook eens kunnen proeven van luxe.Veel succes verder. Gr

• 15 Oktober 2012 - 13:45

Joke En Theo:

Gelukkig dat alles toch nog goed gekomen is.
    Niet meer dan redelijk dat jullie in de watten gelegd werden!
    Wij hopen maar dat onze reis zonder dergelijke strubbelingen verloopt!
    In ieder geval:tot vrijdag!

• 15 Oktober 2012 - 14:29

Kimberley:

Hopelijk verloopt de rest van jullie van reis voorspoedig!

• 15 Oktober 2012 - 22:39

Wim:

Naar Australië reizen blijft een avontuur zie je wel, ondanks alle moderne techniek. Maar wel een leuk avontuur. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Voorspoedige en luxe reis verder! Gr. Wim en Jacqueline

• 16 Oktober 2012 - 13:08

IvonneHeijne- Terwint:

Jeetje, voor jullie begon het dus meteen goed ( niet dus). Gelukkig werd dat weer dubbel en dwars goed gemaakt.
    Heel veel plezier op de bruiloft en natuurlijk ook de tijd ervoor en erna.

• 21 Oktober 2012 - 15:49

Susan:

wat een stralend bruidspaar!
    heel veel geluk gewenst!
    Mooi dat alles zo goed verloopt, geniet er maar van.