derde week - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu derde week - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Maud Horst - WaarBenJij.nu

derde week

Blijf op de hoogte en volg Maud

02 November 2012 | Australië, Adelaide

Maandag 29 oktober
We hebben een paar “rustige dagen”. Christian is weer aan het werk en wij trekken ons eigen plan.
Vandaag 29 graden, een ideale dag voor een flinke wandeling naar Brighton Beach, één uur heen, 2 uren op het strand uitwaaien en een uur terug. De dag erna was nog warmer. 32 graden en te warm om te lopen. Lekker in het zwembad. Later opgehaald door Katrina en lekker gaan lunchen in Marion’s shoppingcentre. Heerlijk die airco daar.
Woensdag zijn wij samen een dag met de bus naar Glenelg Beach geweest. Dit is te ver om te lopen.
Heerlijk een paar uur gewandeld op het strand. Beetje Scheveningen idee met een jetty.
Maar ook een mooie haven met prachtige boten, dure huizen en leuke winkeltjes.
Donderdag een flinke hike van 3,5 uur gemaakt on the boardwalk. Een houten looppad met heel veel (honderden) trappen erin. Dat was een echte goede training. We hadden gehoopt dat we dolfijnen zouden spotten, maar de zee was te ruw.
Ondertussen zwerven Yvonne en Hans steeds verder omhoog en beleven hun eigen avonturen.
Hans is inmiddels in Ballarat en Yvonne in Melbourne. Het zijn echte kanjers. We zijn trots op ze.
Een enkele keer zien we een foto voorbij komen op facebook. Helaas is de internet verbinding hier op de camping heel slecht. Dus reageren of mailen gaat niet. Daar is de verbinding te traag voor. Gelukkig is er af en toe telefonisch contact.
Morgen staat in het teken van Katrina’s verjaardag.

• 02 November 2012 - 08:37

Jeanny Janssen-Keulen:

Hallo Maud en Hein,
    Blijf nog even genieten (vooral van het warme weer). Hier is het volop herfst met alles wat je daarvan kunt verwachten ! Alles naar wens dus houden zo ! Het allerbeste en nog veel plezier. Groet uit Merkelbeek.

• 02 November 2012 - 08:47

Susan:

hoi Maud en Hein

Leuk om weer even iets van jullie te vernemen.
    Lekker he, nog even die warmte!
    Hier is het behoorljk kleurrijk en winderig, wat natuurlijk ook zijn charme heeft.
    Heb nog veel plezier!
    liefs en groetjes, Susan

• 02 November 2012 - 10:19

Ben:

Zo te zien bevalt het nog steeds goed daar, warm weer lekker struinen langs de kust enz.
    Hoop niet dat jullie teveel ontwennings verschijnselen krijgen zodra je terug bent, maar vooralsnog veel plezier daar.

Groetjes Ben & Jos

• 02 November 2012 - 12:44

Dymph, Armand, Daphne En Lars:

Nou dat huis kan me wel bevallen :-0
    Gr Dymph

• 05 November 2012 - 15:26

Gerrit:

Hallo Hein en Maud eindelijk Pap de foto's kunnen laten zien .
    Hij onder de indruk van het mooie land en wens jullie nog een fijne week toe,
    en goede reis terug want het einde van de vakantie is alweer in zicht.

Groetjes Pap , Valerie , Gerrit